Remember Me
Join
signbit
bit
nav_l nav_r
Discussion

Ricardo1Pran
Posted on 20 Jul 2010, 4:00pm


Joined: 23 Jun 2010
Group: Modders

Can I Spawn a Banshee? :cool: and AK 47? Sorry if I'm wrong. :D :r*:

Noee999
Posted on 20 Jul 2010, 8:29pm


Joined: 31 May 2010
Group: Modders

is this like sa save game editor?

voodoo48
Posted on 22 Jul 2010, 11:50am
avatar

Joined: 16 Jan 2007
Group: Modders

@Noee999: yeah, something like that. :) @Ricardo1Pran: now only moving / changing is enabled. So, for example, you can grab a random car from a parking slot, and change its values to be spawned as a Banshee near e. g. the Print Works. Same to weapons.

Ricardo1Pran
Posted on 23 Jul 2010, 5:00am


Joined: 23 Jun 2010
Group: Modders

Well, I hope you're finished of this mod, 'cause my little brother want to spawn a banshee. He mod it into GTAIII banshee. :blink:

voodoo48
Posted on 23 Jul 2010, 9:07am
avatar

Joined: 16 Jan 2007
Group: Modders

There is already a working version out there, check the official forum topic for further information. :)

lol232
Posted on 11 Aug 2010, 11:50am
avatar

Joined: 26 Mar 2010
Group: Modders

OMG THE VERY FIRST VC SAVE GAME EDITOR NOW IM WAITING for GTA II and IV savegame editor

spaceeinstein
Posted on 11 Sep 2010, 3:08pm
avatar

Joined: 17 Jul 2003
Group: Modders

@lol232 Just a little note, this is not the first save game editor. This one just has lots more features than the previous editor. Nice work on the tool, voodoo. I hope that you can continue improving on this, unlike the previous author.

lol232
Posted on 03 Oct 2010, 10:50am
avatar

Joined: 26 Mar 2010
Group: Modders

voodoo How can I edit a camera, I want to spawn camera, I also want to edit my Criminal rating cuz: I want GodFather =D

lol232
Posted on 03 Oct 2010, 12:55pm
avatar

Joined: 26 Mar 2010
Group: Modders

@Ricardo1Pran You can find Bansee On street races of SunShine Autos...

voodoo48
Posted on 03 Oct 2010, 9:56pm
avatar

Joined: 16 Jan 2007
Group: Modders

@lol232: camera gonna be available in the next version. About criminal rating: I think it's calculated, and not an exact value, but i'll check it.

TheD199434
Posted on 17 Oct 2010, 4:00pm


Joined: 10 Jun 2010
Group: Modders

wtf? awesome! finally someone makes it for GTAVC :inlove:

NRShaggy
Posted on 19 Oct 2010, 1:56am


Joined: 19 Jan 2010
Group: Modders

cool, thanks

Rami808
Posted on 13 Jan 2011, 11:37am


Joined: 10 Jan 2011
Group: Members

My dream is to chance gangs weapons but they have only some have uzi and some have arms so make arms to weapons help me!!

Rami808
Posted on 13 Jan 2011, 11:43am


Joined: 10 Jan 2011
Group: Members

help!! my vice buildier sucks. i cant save them really help plz!

Ashwin the new boy
Posted on 27 Feb 2011, 12:30pm
avatar

Joined: 14 Nov 2010
Group: Modders

awesome mod, :cookie: :cookie: unbleaveable work :cookie: :cookie:

ragesje
Posted on 27 Feb 2011, 1:02pm
avatar

Joined: 01 Nov 2008
Group: Modders

Awesome :D Please could you add stuff like: how many packages have been found: 0/100 villagente missions and other missions like paramedic(soz if misspelled) and other. :rampage: [b] And how much percent is done in game, and how much missions done. Thx!

voodoo48
Posted on 05 Mar 2011, 11:59pm
avatar

Joined: 16 Jan 2007
Group: Modders

When I released the latest version, I handled it as a finished project, but after I didn't have any new idea, I continued it. I added a new tab with Stats, this contains all the things you'd like to see in a new version. :) Except the done/undone missions, it's more difficult to add, and I don't really think it worth all the work I'd have to do for it. The bad thing is that I stopped in the middle of it, after I jumped into other projects. I really hope that one day I'll release a new version with those changes I already built in, the user inteface is nearly done, only values are needed, but this is a kinda boring and long job. I'm gonna check tomorrow what I did so far.

Ricardo1Pran
Posted on 08 Mar 2011, 9:21am


Joined: 23 Jun 2010
Group: Modders

Remember Me?? Was when I comment this, the files aren't shown yet. Now, YOU HAVE THE 2nd VERSION! Good Job man! Thanks! :D :D

voodoo48
Posted on 11 May 2011, 9:49am
avatar

Joined: 16 Jan 2007
Group: Modders

Yeah, I remember. :) Thank you.

shahz12
Posted on 24 May 2011, 4:52am


Joined: 24 May 2011
Group: Members

BEST MOD EVER! :D :D :sigh: :sigh: :lol: :lol: :alien:

Pages: 1 2

bit
brick bit ?E?E bit bit
bit bit   bit bit