Remember Me
Join
signbit
bit
nav_l nav_r
no not quite complete

rakker&loly
Posted on 04 Dec 2009, 7:45pm

Group: Modders

Nederlands: hey ik heb de mod gedownload het ziet er goed uit maar ik mis dingen zoals het gras is op sommige plekken nog groen zoals het park en sommige wegen zijn niet wit maar gewoon grijs Englis: hey I've downloaded the mod looks good but I miss things like the grass is still green in some places like the park and some roads are not just white but gray

rakker&loly
Posted on 04 Dec 2009, 7:54pm

[QUOTE=rakker&loly @ 19:45, Today]Nederlands: hey ik heb de mod gedownload het ziet er goed uit maar ik mis dingen zoals het gras is op sommige plekken nog groen zoals het park en sommige wegen zijn niet wit maar gewoon grijs Englis: hey I've downloaded the mod looks good but I miss things like the grass is still green in some places like the park and some roads are not just white but gray[color=Blue][/b][b][color=Green]

rakker&loly
Posted on 04 Dec 2009, 7:54pm

rakker&loly
Posted on 04 Dec 2009, 7:59pm

NEDERLANDS: sorry ik had per ongeluk iets fout gedaan daarom staan er nu drie dingen maar het moet de bovenste zin ENGLISH: sorry I had accidentally done something wrong so now there are three things it needs but the top sentence

Back to topic listings

bit
brick bit ?E?E bit bit
bit bit   bit bit